lørdag 25. august 2012

Ja, så var jeg her da!

Hei

Jeg kommer egentlig fra Stavanger jeg. Der ble jeg laget og pakket i en eske for å sendes til en gutt som hadde havnet i rullestol med brukket fot.

SÆRLIG.

Mor i huset tok meg med en eneste gang. Kastet meg opp på en hylle og der har jeg ligget siden. Klærne mine har hun bare latt være igjen i esken som min kreerende mor la meg i. Se her.


Jeg var jo både sliten og lei da jeg kom hit i forrigårs. Tro meg når jeg sier at jeg har ikke fått verken vått eller tørt før i dag! Jeg hadde karret meg til radioen for å høre litt på god musikk (digger Radio Norge) 


Men neida... Trollmor (ka har du hørt makan til teit navn!!??!! Hun ser ut som ei trollkjerring da, så hun bærer navnet med verdighet... ) hadde andre planer for meg. 

Jeg måtte passe på kanelsnurrene mens de hevet: 

Tror du ikke kjærringskaftet satte meg til å vaske opp etter griseriet hennes etterpå?????


Relativt vanskelig for meg som er så smal og nett å vaske de store trollkærringgreiene... men null sympati å få fra den kanten altså.... 

Videre måtte jeg pikadø vaske klær!

Jeg skjønner det ikke ass! Og SOM jeg slet for å få opp den skrutoppa! Ingen hjelp å få. Ikke noe som lignet på en utstrakt hånd... 

Og... du tror jeg var ferdig nå....? Se her du.... 


Ser du meg der oppe i haugen? Dette tok jo timesvis! Når jeg hadde lagt på plass alt fant jeg lapptoppen til kjærringa og den dro jeg under bordet og her sitter jeg å skriver. 

Jeg anser faren for at livet mitt blir slik framover som relativt stor... så det bør nok dokumenteres! Vurderer seriøst å melde denne kjærringa til filledukkevernet... hører ingen steder hjemme! 

Nei, der hører jeg klaskene fra de svære føttene hennes.... vi sneiks! 

Anna




2 kommentarer:

  1. Nei men stakkar deg lille Anna vennen min,det var da ikke dette som skulle skje med deg,håper virkelig at kjørringa tar det vett!
    Hmm kanskje jeg skulle sende opp bror din når han er ferdig lagt,da blir det nok vei i valsen.

    Hilsen din kreerende mor :)

    SvarSlett
  2. Åh mamma!!!! Eg sakna deg!!!!!

    SvarSlett