tirsdag 28. august 2012

Miss Ragdoll Universe!

Du vil ikke tro meg om jeg sier det! Missekonkurranse for MEG? Hun der trollkjærringa er ikke god altså! 

Hun kaller meg ikke Anna heller, slik mitt velklingende navn er, men Aaannaaaaaa... Guuuuufaaader! 

Så jeg har forstått at jeg tydeligvis må dekke et behov i denne syke kvinnens sjel , for her stusses, stelles, gnikkes og gnues det for å se best mulig ut til kåringen! 


Erre mmuuuuli????? 

Jeg sender noen varme tanker til min gode kreerende mor i Stavanger som aldri ville sendt meg hit alene om hun visste for et galehus jeg havnet i! 
Nå har jeg heldigvis fått kontakt med henne og hun har ymtet frempå om at broren min, Amadeus, skal få komme opp for å holde orden på det hele. Håper det er sant! 

Så hyler denne Trollkjærringa igjen da..... POOOOSE! (Serr??!!?? på engelsk lizzm??) 


Det er liksom ikke det enkleste å ligge sånn å posere for en stakkars strikekdukke altså, bare så det er sagt! 

Den der krona jeg har fått på hode er jo tyngre enn hele meg! 

ÅÅÅÅÅÅÅ du er såååå lekker sier Trollskaftet.... hadde jeg hatt ord ville jeg klasket hele krona over kjeften på henne! 

Ghhhhhhaaaa! 


Jeg resignerte rett og slett! Orkakke! Noe så SYKT slitsomt! 

Jeg har tenkt å ligge sånn til rollkjærringa blir lei av å leke med meg! 

Sukk 

Anna

Ps
Om jeg ikke har gitt livstegn fra meg på et par-tre dager så må dere ringe filledukkevernet! 

2 kommentarer:

  1. Hehe stakkar deg Anna,
    Amadeus skal jobbes med i dag når jeg kommer hjem.

    SvarSlett